Początek...

Witam!
 
Zaczynam moją przygodę z blogowaniem, więc mam nadzieję, że będziecie dla mnie łaskawi, bo dopiero wszystkiego się uczę. Dlaczego w ogóle się na to zdecydowałam? Ponieważ chciałabym się z wami dzielić moimi pasjami, pisać wam o moich doświadczeniach oraz poznać wasze opinie na temat tego, czym się z wami dzielę. Mam nadzieję, że czasami was czymś zainspiruję, a innym razem wy namówicie mnie, abym czegoś spróbowała lub skierujecie ze złej drogi. Dzisiaj, ponieważ jest to mój pierwszy wpis pokażę wam kolaż zdjęć obrazujący, to czego możecie się spodziewać po tym blogu, czyli jakie tematy będę chciała na nim poruszać.
 
 
1. Uwielbiam koty i z pewnością będą się one pojawiały na moim blogu, a w szczególności ten czarny łobuziak.
2. Lakiery, czyli moja kolejna miłość<3
3. Od października zdecydowałam się na subskrypcję glossybox, więc co miesiąc możecie się spodziewać recenzji pudełeczka, pierwszego wrażenia, a potem mojej opinii po dłuższym stosowaniu kosmetyków z tych pudełeczek.
4. Jakby się ktoś zastanawiał, to są to ręcznie wykonane ozdoby, choinka z papieru i stroik jesienny z róż z liści klonu. Uwielbiam robić takie rzeczy i z pewnością będę pokazywała co jakiś czas, jak zrobić takie rzeczy DIY.
5. Kawa i czekoladki - tu jako symbol przyjemności i ulubionych rzeczy, czyli postaram się na koniec każdego miesiąca zrobić zestawienie takich ulubieńców, jak również tego, co zupełnie mi nie podpasowało.
6. Na zdjęciu widnieją moje nowe nabytki do pielęgnacji włosów - w moim życiu ruszyła akcja świadomej pielęgnacji włosów, ale nie tylko. Zamierzam rozpocząć poszukiwanie mojego idealnego zestawu do pielęgnacji wszystkich części ciała!
7. Temat podróży zapewne zawita w wakacje lub jeśli zbierze mi się na wspomnienia. Na zdjęciu Delfy.
8. Czasami lubię eksperymentować w kuchni, chociaż rzadko mam na to czas, ale jeśli już mi się to zdarzy i do tego wyjdzie, to nie omieszkam się tym zapewne pochwalić :)
9. Moja niecała kolekcja "Czterech kątów". Dekoracja wnętrz jest powiązana z moją miłością do DIY. Niech was nie zwiedzie numer 9 na tej liście, na pewno inspiracjami wnętrzarskimi będę was zasypywać częściej niż moimi eksperymentami kulinarnymi.
10. Robienie zdjęć kwiatom i różnym pięknym roślinkom, to wspaniale odprężające zajęcie. Możliwe, że w tym roku także ponudzę was ich nazwami, bo będę musiała niestety, a może "stety" dość dobrze się na nich znać. Zarówno na wyglądzie np. sproszkowanego korzenia, jak również jego właściwościach leczniczych.

Na kolażu zabrakło książek, filmów, czegoś symbolizującego zupełnie nieprzewidziane tematy i pewnie wielu innych dziwnych rzeczy, które moja głowa jest w stanie wymyślić. Nie bądźcie jednak przerażeni. Zapewne głównie skupię się na kosmetykach i pięknych wnętrzach oraz praktycznych poradach.
Do zobaczenia już niedługo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz