Królowa śniegu | Lakiery Golden Rose i Lovely


Śnieg za oknem się topi, pogoda zwiastuje nam przedwiośnie, ale ja postanowiłam zatrzymać jeszcze na chwilę kolorystykę zimową. Pomogły mi w tym dwa lakiery do paznokci:

1. GoldenRose Rich Color nr 41
2. Lovely Snow Dust nr 3

Zapraszam na ich krótką recenzję.


GoldenRose ma kolor niebieskofioletowy, w zasadzie trudny do zinterpretowania. W buteleczce wygląda na zdecydowany fiolet, jednak na paznokciach w zależności od światła staje się bardziej niebieski tak samo jak na zdjęciu powyżej. Do pokrycia paznokci wystarcza jedna warstwa, a jego aplikacja jest niezwykle prosta przez szeroki pędzelek. Konsystencja jest również dobra, nie za rzadka, ale również nie zbyt gęsta. Dostałam go w październikowym Glossyboxie i od tamtej pory zauważyłam, że delikatnie zgęstniał, ale na razie nie jest to zbyt uciążliwe przy malowaniu. Jego trwałość jest naprawdę przyzwoita. Spokojnie wytrzymuje tydzień. Jeśli dodamy do tego jego niską cenę, to mamy lakier prawie idealny.

Ten srebrny lakier to moje pierwsze spotkanie z marką Lovely i muszę powiedzieć, że nie spodziewałam się, że może mi się tak spodobać. Jestem zauroczona tym jak te srebrne drobinki połyskują na paznokciach. Nie odważyłabym się pewnie pomalować wszystkich paznokci, ale jako mocniejszy akcent prezentuje się uroczo. Do całkowitego pokrycia wystarczają 2 warstwy, co miło mnie zaskoczyło, bo zazwyczaj brokatowe lakiery potrzebują ich więcej. Jego największym minusem jest trudność przy zmywaniu.

A oto jak prezentuje się moja zimowa kreacja paznokci, niczym dla królowej śniegu.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz