Niedziela dla włosów

Postanowiłam dzisiaj pierwszy raz wziąć udział w cotygodniowym cyklu u Anwen. Zapraszam na moją dzisiejszą niedzielę dla włosów.

 
Postawiłam na odżywienie moich włosów intensywnie regenerującą maseczką do włosów ciemnych Biovax, z którą bardzo się polubiłam. Włosy ukryłam pod czepkiem i ugrzanym wcześniej na grzejniku ręcznikiem na 30 minut. Następnie umyłam je szamponem z Vichy. Po myciu na długość nałożyłam jeszcze odżywkę Garniera z awokado. Po wyschnięciu końce zabezpieczyłam serum wzmacniającym A+E Biovax. A tak prezentowały się moje włosy bez flesza i z fleszem (nie mogę się nadziwić, jak ogromna jest różnica):
 


Mam nadzieję, że zmobilizuję się i co tydzień będę robiła taki dzień dla moich włosów.

3 komentarze:

  1. Hej,
    Jak oceniasz działanie tego szamponu? Strasznie wypadają mi włosy, a nie wiem, czy jest on wart swojej ceny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest szampon, którego zadaniem jest ograniczenie wypadania włosów i nie zauważyłam, żeby w jakiś sposób na to wpływał. Jest to szampon do włosów suchych i zniszczonych i w tej wersji spisuje się bardzo dobrze. Skoro ten spełnia swoje zadanie to wersja do włosów wypadających może też będzie dobrze działać, ale nie miałam z nią do czynienia i nie jestem w stanie ci powiedzieć na pewno.

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że wytrwasz w Niedzieli dla Włosów, bo to naprawdę świetna sprawa dla włosów! ;)

    OdpowiedzUsuń