Niedziela dla włosów(3)


Dzisiejsza niedziela dla włosów w zasadzie jest bardziej zapowiedzią mojej pielęgnacji, której zamierzam się trzymać przez cały miesiąc, ponieważ biorę udział w akcji "marzec miesiącem olejowania: organizowanej przez Anwen. Bohaterem tego miesiąca będzie olejek Babydream fur Mama.

 
Będę go nakładać na włosy przed każdym myciem, czyli zazwyczaj co 2 dni. Oczywiście dopuszczam, że mogę nie mieć danego dnia zupełnie czasu na olejowanie, a włosy będę musiała umyć, więc mogą zdarzyć się drobne odstępstwa od powyższej reguły, ale generalnie zamierzam jej przestrzegać.
 
Olejek zamierzam trzymać 1-2h, a potem na 15-30min nakładać maseczkę Biovax do włosów ciemnych. Będę myła włosy Ziajką i raz w tygodniu szamponem z SLS. Następnie nałożę odżywkę Nivea Long Repair lub Garnier z olejkiem z awokado i masłem karite. Spłuczę włosy chłodną wodą i być może czasami użyję płukanki malinowej z Yves Rocher. Na koniec zabezpieczę końcówki CHI lub serum wzmacniającym A+E z Biovaxu. Dodam jeszcze, że został mi ostatni miesiąc(z 3) suplementacji inneov.
 
Taką niedzielę zafundowałam moim włosom wczoraj(użyłam produktów pogrubionych). W zasadzie jedyną nowością, której działania na moje włosy nie znam, to właśnie olejek BD i w marcu nie zamierzam wprowadzać nic nowego, żeby zobaczyć, co zdziała u mnie ten olejek i z taką częstotliwością, której jeszcze nie próbowałam.
 


 
A tak w prezentują się moje włosy po niedzieli dla włosów. Jest to też zdjęcie przed akcją, do którego wrócę po miesiącu. Zamierzam skrócić trochę końcówki (ok.2cm), bo niektórym należy się już emerytura, ale myślę, że nie powinno to za bardzo wpłynąć na efekty.



1 komentarz:

  1. Ja również biorę udział w akcji u Anwen. Ja planuję nakładać oliwę z oliwek na długość i olej czosnkowy na skalp. Jestem ciekawa efektów. Powodzenia w akcji :))

    OdpowiedzUsuń