Wiosna, ach to ty!

Witajcie!
Muszę przyznać, że blogowanie nie było ostatnio moim priorytetem i możliwe, że jeszcze do 12 czerwca nie będzie. Niestety studia nie pozwalają mi się w to zagłębić tak, jak bym chciała, a nie chciałabym robić tego na pół gwizdka, bo szybciej się zniechęcę. Podczas ostatniego tygodnia miałam trochę wolnego i postanowiłam poszukać trochę inspiracji dotyczących robienia i obróbki zdjęć. Bardzo spodobała mi się strona PicMonkey dostępna online z większością funkcji bezpłatnych.

Moimi modelami były kwiaty:) Są one bardzo fotogeniczne i nawet na nieumiejętnie zrobionych zdjęciach prezentują się pięknie.  Zapraszam was do obejrzenia mojej krótkiej galerii, która mam nadzieję nastroi was optymistycznie, bo tworzenie jej sprawiło mi ogromną przyjemność i do zobaczenia już niedługo!
 
 
 
 




 

 
 

2 komentarze:

  1. Sliczne te Twoje kwiaty i swietne kolarze z nich zrobilas, ale uciecha dla oczu. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń