Wyzwanie fotograficzne: ulubione miejsce

 
Postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu fotograficznym na Vademecum Blogera pt. ulubione miejsce. Zanim zabrałam się do robienia zdjęć musiałam się dobrze zastanowić, jakie jest moje ulubione miejsce i przyznam szczerze, że nie było to łatwe zadanie. W zasadzie muszę się przyznać, że nie wybrałam tylko jednego miejsca, a trzy. Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej odpowiedzi na to wyzwanie.


1. Mój kawałek nieba na ziemi, czyli ogród w domu rodzinnym.
  
 


 

 
2. Godny reprezentant Trójmiasta, czyli nasze polskie morze Bałtyckie.
 
 
 
3. Mój zagraniczny zakątek, czyli wieczne miasto Rzym.
 


 
 
Z każdym z tych trzech miejsc jestem związana emocjonalnie, dlatego ciężko było mi zdecydować się tylko na jedno z nich. Mam nadzieję, że wy również czujecie magię tych miejsc, kiedy na nie patrzycie.
 

7 komentarzy:

  1. Cudowne fotografie :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczne sa te Twoje zdjecia i ogrod i morze i Rzym. tez bym nie potrafila wybrac. Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za udzial w wyzwaniu. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny challenge, podoba mi się! Może też się przyłączę :) U mnie to też byłby domowy ogródek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też dołączę kilka miejsc do tego wyzwania. Ciężko zdecydować się na jedno. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjecia sa naprawde piekne! Tak samo, jak kazde z tych trzech zakatkow :)

    Zapraszam do siebie na Almost Wonderland

    http://adf.ly/sfTmu

    OdpowiedzUsuń