Invisibobble | Innowacyjne gumki do włosów

 
Muszę się wam przyznać, że jestem bardzo podatna na wszelkiego rodzaju rozreklamowane nowości. Już od pewnego czasu marzył mi się zakup gumek invisibobble, ale niestety nie mogłam ich dostać stacjonarnie, a internetowe zakupy zawsze odstraszają mnie ceną przesyłki. Na szczęście trafiła się odpowiednia okazja i do koszyka w Mintishop wrzuciłam również bohatera dzisiejszego wpisu. Kiedy mój chłopak zobaczył invisibobble, stwierdził, że mógł mi sam zrobić taką gumkę ze starego kabla od telefonu. Czy naprawdę jest ona warta tyle co stary kabel? Zapraszam was na dzisiejszy wpis.


 
Trzy gumki invisibobble kosztowały mnie 12,99zł, ale można również kupić jedną sztukę za 4,50zł. Jak na gumkę nie jest to niska cena, więc tym większe są moje wymagania.

Invisibobble są naprawdę uroczym gadżetem. Trzymają włosy w ryzach bardzo dobrze nawet przy intensywniejszym ruchu, ale jeśli spodziewacie się silnego uścisku i stabilności jak w przypadku tradycyjnych gumek, to się rozczarujecie. Ja również na początku czułam się dziwnie, ale kiedy się przyzwyczaiłam, to naprawdę doceniłam tę lekkość na głowie. Kolejnym plusem tych gumek jest to, że przy ściąganiu jednym ruchem nie wyrywają włosów, co było moją zmorą przy tradycyjnych gumkach.
 

Teraz przejdę do wad invisibobble. Jak dla mnie jest to ich wygląd na włosach. Moim zdaniem prezentują się jakbym związała włosy kablem. Poza tym szybko się rozciągają i nie wracają już idealnie do swojego kształtu, co odbija się na skuteczności w podtrzymywaniu włosów.

Mimo tych 2 wad będę ich używać tak długo, jak to będzie możliwe, bo uważam, że invisibobble są gadżetem bardzo przyjemnym dla włosów. Możliwe też, że jeśli będę miała jeszcze kiedyś okazję, to zdecyduję się na ponowny zakup.


Używałyście? Lubicie? Czy kompletnie się u was nie sprawdziły? A może dopiero planujecie zakup? Chętnie poczytam o waszych doświadczeniach z invisibobble.

2 komentarze:

  1. Mam te gumki i niestety, potrafią szarpać włosy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się to nie zdarzyło i naprawdę doceniam ich delikatność przy codziennym użytkowaniu.

      Usuń