Być Kobietą | Podsumowanie wyzwania fotograficznego i życiowego


Być kobietą. To dla mnie coś oczywistego, bo przecież jestem kobietą. Tylko czy na pewno? W pędzie codziennego życia bardzo często zapominamy, co tak naprawdę oznacza dla nas bycie kobietą i jakich przyjemności możemy z tego faktu doświadczać. Natalia z bloga jestrudo ogłosiła wyzwanie fotograficzne, a przede wszystkim życiowe, aby dać nam, kobietom, motywację do przypomnienia sobie o naszej kobiecości i dopieszczeniu jej. Co mnie dała ta akcja? Zapraszam na podsumowanie.

Po lewej: 6. Make-up; Po prawej: 1. Babskie gadżety 

Muszę przyznać, że nie udało mi się zrealizować wszystkich tematów, co nie wyklucza tego, że się starałam. Podobno tylko winny się tłumaczy, ale myślę, że zajęcia od 8 do 19 od wtorku do piątku tłumaczą mnie chociaż w minimalnym stopniu. Przy takiej intensywności zajęć wszystko jest mniej ważne niż podstawowa potrzeba fizjologiczna, jaką jest sen. Nawet bycie kobietą.

Po lewej: 7. Na nogach; Środek: 11.Poranek; Po prawej: 10. W torebce 

Udało mi się zrobić 7/15 zdjęć lepszej i gorszej jakości. Zdjęcia publikowałam na Instagramie oznaczone #BycKobieta. Wszystkie poza 6. Make-up zostały wykonane aparatem w telefonie.

Na zadania postanowiłam spojrzeć z dwóch różnych perspektyw. Po pierwsze postanowiłam robić rzeczy, które sprawią mi przyjemność, podkreślą moją kobiecą naturę. Dzięki temu znajdując chwilę tylko dla mnie, czy organizując poranek, zadbałam o dopieszczenie mojej wrażliwej na estetyczne doznania natury, czyli na przykład piłam ulubioną herbatę w ulubionym kubku. Poza tym znalazłam więcej czasu na wykonanie odważniejszego makijażu, w którym usta podkreśliłam czerwoną szminką.

Po lewej: 13. Dłonie; Po prawej: 8. Chwila tylko dla mnie

Po drugie w codziennym życiu postanowiłam zauważać rzeczy, które czynią mnie szczęśliwą kobietą. Ot tak, po prostu. Przykładem jest przede wszystkim zdjęcie dłoni mojej i mojego ukochanego, który codziennie sprawia, że czuję się kochana i kobieca. Poza tym zdjęciem trampek na nogach udowadniam, że mimo uniwersalności płciowej tych butów, można się w nich czuć kobieco. Szczególnie jeśli tworzą spójną całość z zestawem ubrań wybranych na dany dzień, co w moim przypadku jest bardzo ważnym elementem poczucia własnej wartości.

Wszystkie zdjęcia zostały dokładnie przemyślane i chociaż nie udało mi się zrobić ich 15, to uważam, że najważniejsze jest to, że znalazłam czas na te 7 i włożyłam w ich wykonanie całe swoje serce. 

Podobają się wam tego typu wyzwania? A może również brałyście udział w wyzwaniu Natalii? Koniecznie zostawiajcie linki do swoich podsumowań w komentarzach.

8 komentarzy:

  1. Ważne, że zrobiłaś to co było (przynajmniej dla mnie) w tym wyzwaniu najważniejsze, znalazłaś chwilę dla siebie i doceniłaś małe rzeczy. Tak jak pisałam na blogu, w gonitwie obowiązków zapominamy, że my też jesteśmy ważne. Czas robić coś dla siebie, wyzwanie uświadomiło mi, że muszę też zadbać o siebie, a te małe rzeczy, jak kubek herbaty w chwili relaksu, czy weekendowe poranki są ważne i trzeba je pielęgnować :)

    Miłego,
    Pat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ważne, że nie udało Ci się zrobić wszystkiego, ważne, że próbowałaś. Ja się wprawdzie wyrobiłam ale było różnie, część zdjęć przemyślałam wcześniej i się przyłożyłam a część cyknęłam na szybko co widać. podobają mi się Twoje nr 8 i 13. a skoro zachęcasz do zostawienia linku do siebie to proszę i zapraszam: http://anitassafehouse.blogspot.com/2014/10/podsumowanie-kreatywnego-wyzwania.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyzwania,które są ciekawe podobają mi się bardzo,jednak zawsze mam strach przed podjęciem ich. Boję się,że nie podołam zadaniom i szybko się zniechęcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobaja mi sie Twoje fotki, podziwiam, ja strzelam moje na wariata, dokladnie przemyslec fotke to wyzwanie i na pewno daje dobre efekty. pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czasami tak robię, szczególnie jeśli nie mam zbyt dużo czasu albo pomysł wpadnie mi do głowy nagle i tak było w przypadku zdjęcia 1 i 7 ;) Zdjęcia z przypadku to głównie zdjęcia moich kotów, które "niestety" nie pozują na zawołanie.

      Usuń
  5. Bardzo podobają mi się zdjęcia 8 i 13 ;) I to wcale nie jest istotne, że nie ukończyłaś wyzwania. Ważne, że przy okazji zrobiłaś coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny pierścionek swoją drogą ^

    OdpowiedzUsuń