Zimowe wyzwanie fotograficzne | Podsumowanie


Ostatnio cierpię na chroniczny brak czasu. Bałam się, że nie dam rady nawet zamieścić podsumowania zimowego wyzwania ogłoszonego przez autorkę bloga jestrudo, którego się podjęłam. Jednak udało mi się i zapraszam was na prezentację 20 zdjęć.
Nie wszystkie zdjęcia były wcześniej opublikowane na Instagramie, chociaż ci, którzy mnie obserwują większość już widzieli.

3. Płomień
Kto nie lubi płomieni? Tych wesoło igrających w kominku czy na czubku knota ulubionej świecy? Płomień buduje nastrój, ociepla wnętrze i czyni je przytulniejszym, ale potrafi też zabrać wszystko to, co kochamy najbardziej.
Lubię patrzeć na ten poskromiony żywioł w postaci małego płomyczka. Mój pachnie malinami, a wasz?


4. Blisko
Wydaje mi się, że tytuł jest dostatecznie jasny i większej dosłowności nie trzeba szukać. Nasz koteczek daje nam czasami buziaki, np. na przywitanie. Tym razem to był taki gratisowy w ciągu dnia i bardzo się ucieszyłam, kiedy udało mi się uwiecznić go na zdjęciu:) To zdjęcie jest moim ulubionym, ale nie jestem obiektywna. Miłość zaślepia mi oczy.


6. W bieli
Jak pięknie prezentuje się świat w bieli. Ziemia przykrywa się puchową pierzyną, drzewa przyodziewają się w białe kożuchy i nawet wiecznie zielone igiełki choinek biorą udział w tych sezonowych modach pokrywając się warstwą bieli. I skrzą się w słońcu niczym miliony diamentów. Świat jest z pewnością kobietą, bo to kobiety kochają diamenty.


7. Jak słodko
Czekolada z bitą śmietaną, posypana czekoladowymi wiórkami. Mhm... Zaraz wracam :)


8. Tylko zimą
Przystrojona choinka. Zaśnieżony ogród skąpany w słońcu w moim rodzinnym domu. Takie połączenie tylko zimą.


11. Autoportret
Wyglądam trochę jak nie ja. Trochę bardziej zrobiona. Dla niego, chociaż on mówi, że nie potrzeba. Kłamie! Podoba mu się, a ja chcę mu się podobać czasami bardziej niż zwykle.


12. Cicho-sza
Nie wolno budzić lwa... :)


13. Błysk
Ulotny, jak chwile utrwalone w pamięci aparatu. Zachwycający jak uśmiech ukochanej osoby. Niewyraźny jak wspomnienia zatarte przez czas.


15. Płatki
Moje ukochane lampki z Ikei. Uwielbiam nastrój, który wprowadzają do wnętrza. Blade ledowe światło idealne na długie zimowe wieczory z kubkiem gorącej herbaty i rozmowy o rzeczach ważnych i tych trochę mniej ważnych.


17. W drodze
Stoję na przystanku i czekam na autobus. Hm... a gdyby tak zrobić zdjęcie tym koleinom i potraktować temat "w drodze" dosłownie. Koleiny są brzydkie, więc i zdjęcie jest brzydkie. Ilość polubień, które zebrało na Instagramie przeszło moje najśmielsze oczekiwania. To jest najbardziej zaskakujące zdjęcie w całym zestawieniu.


18. Poczuj
Zapach mandarynek to dla mnie, mimo ich wszechobecności w sklepach, nadal zapach świąt. Przy pomyśle na zdjęcie nadal będę się upierać, że jest dobry, tylko wykonanie gorsze. Lepszy fotograf poszukiwany od zaraz.


19. Bez pośpiechu
Kawa w ulubionym czajniczku, nastrojowa świeczka, ciekawa książka. Nauczmy się celebrować chwile w naszym życiu, tak szybko mijają.


21. Detal
Z tego zdjęcia jestem wyjątkowo dumna. Podoba mi się, a wam?


22. Odświętnie
Przygotowania do Wigilii. Odświętna jest choinka, okno, stół, nawet my jesteśmy odświętnie ubrani. Tylko życzliwość i atmosfera jest taka codzienna, bo nie potrzeba świąt, żeby poczuć bliskość kochanych osób.


25. Choinka
Nasza jest maleńka, ma ok 50 cm, ale z tej perspektywy wydaje się znacznie większa. Pamięta mnie jeszcze z czasów, których ja nie pamiętam, a teraz jest naszą pierwszą wspólną choinką. Czyż to nie jest idealny symbol świąt?


26. Na zewnątrz
Ach ta zima... Mogłabym patrzeć i patrzeć. Najlepiej zza okna siedząc w miękkim fotelu z rozgrzewającym grzanym winem w ręce przytulona do mojego narzeczonego i ogrzewana ciepłym ciałkiem Gacusia leżącego na moim brzuszku. Rozmarzyłam się...


27. Skupienie
Tajemnica Bożego Narodzenia. Z jednej strony radość, a z drugiej refleksja i skupienie. A ja wciąż nie mogę uwierzyć, ile życzeń mieści się w opłatku.


28. Ludzie
Spacer nad morze. Tłumy ludzi. Jedni spacerowali tak jak my, inni biegali tak jak ci dwoje. Lubię obserwować biegających. Cały czas mnie nurtuje to samo pytanie, jak bieganie może sprawiać przyjemność? Nie odpowiadajcie. I tak nie zrozumiem.


29. Ślady
Nietypowe. Ślady kozaków. Próbowałam namówić mojego ukochanego, żeby zrobił mi ślady stóp, ale się nie zgodził. Uparciuch.


30. Drobne przyjemności.
Lubię się malować i nic na to nie poradzę. Jestem kobietą :) Mój ulubiony podkład i korektor od Annabelle Minerals, o których napisałam ostatnio post <klik>.


To wszystko na dziś. Wyzwanie bardzo mi się podobało, pobawiłam się aparatem, ruszyłam głową, włączyłam kreatywność i chociaż nie wykonałam wszystkich 30 zadań, to nie czuję wyrzutów sumienia. Kiedy przeglądam te zdjęcia, to widzę mój idealny obraz zimy. Zimy świątecznej, zimy białej, z ciepłymi, kalorycznymi dopalaczami, ukochanymi ludźmi i zwierzakami przy moim boku, z chwilą relaksu i chwilą dla mojej kobiecej natury.

A jaki jest wasz idealny obraz zimy? Zachęcam do zostawiania linków do waszych podsumowań, bo chciałabym ich zobaczyć jak najwięcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz